Klantenservice
Bij EHBO doet u eenvoudig uw inkopen voor alle EHBO-voorzieningen. Hieronder vindt u meer informatie over het bestelproces, betaling, bezorging, verzending en het retourneren van producten. Mocht u een dringende vraag hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen via info@ehboenzo.nl of 06 – 11 92 11 60.
Bestellen
In onze webshop vindt u een ruim assortiment aan EHBO-materialen. Boven in de zoekbalk kunt u eenvoudig zoeken naar het product dat u zoekt. U kunt ook direct naar onze webshop en daar filteren op categorie. Wanneer u een keuze heeft gemaakt, klikt u op “In winkelmand” en kunt u gaan afrekenen. We vragen om uw adresgegevens, zodat wij de producten bij u kunnen bezorgen. Zodra u alles heeft ingevuld en heeft afgerekend, maken wij uw pakket in orde. Na het voltooien van uw bestelling ontvangt u een digitale bevestiging.
Wanneer u een bestelling doet bij EHBO en Zo gaat u akkoord met onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Betaling
Via onze webshop heeft u de mogelijkheid om te betalen met via iDEAL. Bankoverschrijvingen dienen te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. U kunt direct in onze webshop de betaling afhandelen met uw eigen bank. Dat betekent dat u in uw eigen vertrouwde bankomgeving komt. Wanneer u internetbankiert, kunt u gebruikmaken van iDEAL zonder dat u zich hoeft aan te melden bij de bank.
Bezorgen en verzending
Wij doen ons uiterste best om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden. Doorgaans lukt ons dit nog dezelfde dag wanneer de producten op voorraad zijn. Uw pakket wordt verstuurd via PostNL. U kunt uw pakket tussen 1 á 3 werkdagen verwachten. Van de pakketbezorger ontvangt u een Track & Trace code, zodra uw pakket onderweg is.
Voor bestellingen onder de € 200,00 exclusief btw brengen wij € 7,95 verzendkosten in rekening.
Retourneren
Heeft u beschadigde goederen ontvangen? Laat ons dit dan weten en stuur het pakket binnen 8 werkdagen na ontvangst aan ons terug. Doe dit aangetekend of per koeriersdienst zodat u er zeker van bent dat uw retour bij ons aankomt. Heeft u een verkeerde bestelling gedaan? Dan heeft u 20 werkdagen om het pakket onbeschadigd en in originele verpakking terug te sturen naar ons. Afhankelijk van de staat waarin het pakket verkeerd, vergoeden wij de prijs van de bestelde producten. Wij doen ons best dit af te handelen binnen 5 werkdagen.